על כל מרצה להעלות סילבוס למערכת לכל קורס שהוא מלמד. הסילבוס חייב לקבל את אישור ראש החוג. להלן השלבים הנדרשים להעלאת הסילבוס:
● שלב ראשון: כתיבת הסילבוס תוך שימוש בתבנית הסילבוס של המכללה
● שלב שני: אישור הסילבוס על ידי ראש החוג/התוכנית
● שלב שלישי: הזנת פרטי הקורס בדף השיעור במערכת המידע למרצה
● שלב רביעי: העלאת הסילבוס למערכת המידע למרצה
עם סיום כתיבת הסילבוס, יש להעבירו לאישור ראש החוג/התוכנית באמצעות סימון מתג "לפרסם" (ראו הסבר בהמשך). לאחר קבלת האישור הסילבוס יועלה באופן אוטומטי למערכת המידע למרצה ולסטודנטים.
יש להזין נתונים מינהליים ומטלות בדף השיעור.
כניסה למערכת
מתוך פורטל המרצה, גשו למערכת מידע למרצה
היכנסו ל"שיעורים שלי"
בדף "השיעורים שלי" לחצו על שם הקורס הרצוי
הגעתם לדף השיעור של הקורס
בדף זה עליכם להזין את הפרטים האלה:
באתר התמיכה של מערכות מידע תוכלו למצוא הסברים לגבי הגדרת מטלות ומבחנים.
במערכת המידע למרצה בלשונית "השיעורים שלי", לחצו על כפתור "עריכת סילבוס על פי תבנית" ליד שם הקורס הרצוי
הנתונים המינהליים שהוזנו על ידי המערכת או על ידכם בדף השיעור יופיעו לצורך תזכורת, ואינם ניתנים לעריכה כאן.
להלן פירוט מרכיבי הסילבוס ואופן הזנתם:
שם הקורס (בעברית) מוזן אוטומטית
שם הקורס (באנגלית) מוזן אוטומטית
שם המרצה מוזן אוטומטית
קוד הקורס מוזן אוטומטית
היקף הקורס (בש"ש) מוזן אוטומטית
סוג הקורס מוזן אוטומטית
דרישות נוכחות מוזן אוטומטית (בהתאם למה שהוזן בדף השיעור)
דרישות קדם מוזן אוטומטית
שנה אקדמית מוזן אוטומטית
סמסטר מוזן אוטומטית
תואר יש להזין: ראשון/שני/הכשרת אקדמאים/לימודי תעודה
קמפוס יש להזין : תל-אביב/אילת
תיאור הקורס
יש להזין תקציר של כמה שורות המתייחס לתוכני הקורס, לרציונל ולחוויית הלמידה.
מטרות הקורס
תוצרי למידה
יש להזין 8-4 הצהרות המפרטות מה מצופה מהסטודנט לדעת, להבין או להיות מסוגל להדגים לאחר השלמת הלימודים בקורס, תוך שימת דגש על קישור בין התיאוריה לפרקטיקה. תרגום של מטרות הקורס ליכולות וכישורים שניתנים למדידה על בסיס קריטריונים ברורים.
מבנה הקורס
מבנה ותוכן הקורס וכן רשימה מפורטת של נושאי ההרצאות בסדר כרונולוגי (אין חובה לציין מועדים).
את מבנה הקורס אתם יכולים להעתיק כטבלה מתוך מסמך הסילבוס. כדי לעשות זאת, לחצו על כפתור "העתק מוורד" בתפריט העריכה של תיבת הקלט.
כפתור זה יפתח חלון לקבלת קלט מועתק ממסמך וורד
סמנו והעתיקו (Ctrl+C) את הטבלה במסמך שלכם
ולחצו על Ctrl+V כדי להדביק את הטבלה לתוך חלון הקלט
לחצו על Paste לסיום
הסרטון הבא מדגים את ההליך: https://youtu.be/sJCwHDwJ3Oo
אופן ההערכה
יש להזין את המטלות ומשקלן בהתאם לשקלול הציון הסופי.
ביבליוגרפיה
את הביבליוגרפיה יש לחלק לשתי רשימות קריאה – חובה ורשות (כל רשימה בתיבה נפרדת)
"לכל קבוצת השיעור" – אם אתם מעוניינים שהסילבוס יופיע בכל קבוצות השיעור שילמדו את הקורס (שיש להם אותו קוד עם מספר קבוצה שונה) סמנו P לכל קבוצות השיעור
"לפרסום" – כדי לפרסם את הסילבוס יש להעביר אותו לאישור של ראש החוג/התוכנית. לצורך העברת הסילבוס לאישור יש לסמן P במתג "לפרסום"
לסיום לחצו על "שמור"
לאחר פעולה זו הסילבוס יישלח לראש החוג/התוכנית לצורך אישור. עם קבלת האישור הסילבוס יועלה אוטומטית ויפורסם בפורטל למרצה ובפורטל לסטודנט. במקרה של אי קבלת אישור, יתקבל חיווי שלאחריו יתאפשר תיקון של הסילבוס. לאחר מכן יש לשלוח אותו לאישור מחדש.
כאשר תתקבל תשובה של אישור או דחייה של הסילבוס, תישלח למרצה הודעת דוא"ל ותופיע הודעה רצה בתיבת הודעות בפורטל המרצה.
אפשר לצפות בהערות שהוסיף ראש החוג/התוכנית לאישור בקשת הסילבוס באמצעות לחיצה על בקשות וערעורים>> בקשות סגל.
ולחיצה על תאפשר צפייה בהערות שצורפו לקבלת הבקשה.
במקרה שהסילבוס נדחה יש לשלוח את הסילבוס המתוקן לאישור מחדש.