1. היכנסו ל'פורטל שירותי מידע אישי' ובחרו ב'מערכת מידע למרצה'

2. בסרגל הראשי, לחצו על 'בקשות וערעורים'> 'בקשות סגל'

בקשות וערעורים – בקשות סגל

 

3. לחצו על הפורום הרצוי

 

בקשות וערעורים – בקשות סגל

 

4. מלאו את פרטי הבקשה: נושא ונימוק. במידת הצורך, אפשר לצרף קובץ.

 

בקשות וערעורים – בקשות סגל

 

5. בחרו את נושא הפנייה הרלוונטי מהרשימה הנפתחת ולחצו על 'שלח'.

לאחר שליחת הבקשה לא תוכלו לערוך אותה.

 

בקשות וערעורים – בקשות סגל

 

6. לאחר הגשת הבקשה, אפשר לעקוב אחר הסטטוס שלה בפורטל > 'בקשות וערעורים' > 'בקשות שהוגשו'.

 

בקשות וערעורים – בקשות סגל

 

בלחיצה על האייקון בקשות וערעורים – בקשות סגל אפשר לצפות בבקשה שנשלחה.