היכנסו לפורטל שירותי מידע אישי ובחרו במערכת מידע לסטודנט, תפריט "בקשות וערעורים"
בחלונית בצד ימין יופיעו סוגי פורומים לבחירתכם:
לחצו על פורום פניות למדור שכ"ל
המערכת תקפיץ חלון לכתיבת הבקשה. כתבו בפירוט את בקשתכם
בקשה המתייחסת לשיעור – בחרו שיעור מרשימת השיעורים
הוספת קובץ לבקשה – לחצו על "בחר קובץ"
שליחת הבקשה – לחצו על "שלח"
בשלב זה הבקשה הועברה לטיפול מדור שכר לימוד.
אפשר לצפות בתוכן הבקשה ב"בקשות וערעורים" ע"י לחיצה על-
מעקב אחר טיפול בבקשה
היכנסו ל"בקשות וערעורים" ובדקו את סטטוס הבקשה:
סטטוס "ממתין להשלמה" – להמשך הטיפול בבקשתה יש להשלים פרטים/מסמכים לפי בקשת המטפל. לצפייה בבקשת המטפל ולהשלמת הפרטים לחצו על
המערכת תפתח חלון בו אפשר לכתוב את תגובתכם לשאלת המטפל במנהל הסטודנטים.
להעברת התגובה לחצו "שלח".
לנוחותכם, בדף הבית של מערכת מידע לסטודנט מוצגות "הודעות אישיות"; ההודעות מכילות מידע נוסף על מצב הבקשה