היכנסו לפורטל שירותי מידע אישי ובחרו במערכת מידע לסטודנט, תפריט "בקשות וערעורים"

בחלונית בצד ימין יופיעו סוגי פורומים לבחירתכם:

לחצו על פורום בקשות לשינויים במערכת
המערכת תקפיץ חלון לכתיבת הבקשה. כתבו בפירוט את בקשתכם
בקשה המתייחסת לשיעור – בחרו שיעור מרשימת השיעורים
הוספת קובץ לבקשה – לחצו על "בחר קובץ"
שליחת הבקשה – לחצו על "שלח"

בשלב זה הבקשה הועברה לטיפול.
אפשר לצפות בתוכן הבקשה ב"בקשות וערעורים" ע"י לחיצה על ![]()
![]()
מעקב אחר טיפול בבקשה
היכנסו ל"בקשות וערעורים" ובדקו את סטטוס הבקשה:
![]()
סטטוס "ממתין להשלמה" – להמשך הטיפול בבקשתכם יש להשלים פרטים/מסמכים לפי בקשת המטפל. לצפייה בבקשת המטפל ולהשלמת הפרטים לחצו על ![]()

המערכת תפתח חלון בו אפשר לכתוב את תגובתכם לשאלת המטפל במנהל הסטודנטים.
להעברת התגובה לחצו "שלח".

לנוחותכם, בדף הבית של מערכת מידע לסטודנט מוצגות "הודעות אישיות"; ההודעות מכילות מידע נוסף על מצב הבקשה
