על כל מרצה להעלות סילבוס למערכת לכל קורס שהוא מלמד. הסילבוס חייב לקבל את אישור ראש החוג. להלן השלבים הנדרשים להעלאת הסילבוס:
● שלב ראשון: כתיבת הסילבוס תוך שימוש בתבנית הסילבוס
● שלב שני: אישור הסילבוס על ידי ראש החוג/התוכנית
● שלב שלישי: הזנת פרטי הקורס בדף השיעור במערכת המידע למרצה
● שלב רביעי: העלאת הסילבוס למערכת המידע למרצה
3. בחרו בשיעור הרצוי ולחצו על האייקון של שלוש הנקודות, לאחר מכן בחרו באופציה "סילבוס"
4. נבחר ב"סילבוס לפי תבנית" ונלחץ על כפתור עריכה על מנת להזין את הסילבוס.
5. נמלא את כלל השדות בהתאם לתבנית הסילבוס של המכללה
נשים לב כי ישנם שדות המתמלאים אוטומטית כמו דרישות נוכחות, מטלות ועוד. את שדות אלו לא ניתן לשנות והם מוזנים מפרטי השיעור.
מלאו את השדות לפי ההסברים:
ביבליוגרפיה – את הביבליוגרפיה יש לחלק לשתי רשימות קריאה – חובה ורשות (כל רשימה בתיבה נפרדת).
נשים לב כי קיימים שני מתגים:
מתג לפרסום: לאחר אישור הסילבוס על ידי ראש הקורס הסילבוס יפורסם לתלמידים
לכל קבוצות השיעור: הסילבוס יפורסם לכלל הקבוצות של השיעור הנ"ל.
כאשר תתקבל תשובה של אישור או דחייה של הסילבוס, תישלח למרצה הודעת דוא"ל ותופיע הודעה בתיבת הודעות בפורטל המרצה.
במקרה שהסילבוס נדחה יש לשלוח את הסילבוס המתוקן לאישור מחדש.
בהצלחה!
במידה ויש שאלות נוספות ניתן לפנות למרכז התמיכה הטכנית
צור קשר – 03-6902473