אחרי שנכנסו למפגש אותו פתחנו באתר הקורס ב Moodle.

למי שעוד לא פתח מפגש zoom באתר הקורס ב Moodle לחצו כאן להסבר >>

לחצו על לחצן " start"

ניהול שיעור ב zoom

 

בפעם הראשונה שתיכנסו למפגש Zoom תתבקשו להתקין תוכנה.

לחצו על הקובץ כדי להתקין אותו.

 

ניהול שיעור ב zoom

 

לחצו על לחצן " join with computer audio"

 

ניהול שיעור ב zoom

 

בסרגל הכלים בזום יופיעו הלחצנים הבאים:

Start video – לחצו על לחצן start video כדי להפעיל את המצלמה

Chat – לחצו על chat כדי לפתוח את חלון הצ'אט מצד ימין

Record – לחצו על לחצן Record כדי להתחיל את ההקלטה

End Meeting – בלחיצה על End meeting תסגרו את המפגש

 

ניהול שיעור ב zoom

 

שיתוף מסך

בלחצן "share screen" ניתן לשתף את מצגת, לוח לבן או תוכנות שפתוחות במחשב

כדי לשתף את המסך  לחצו על המסך אותו תרצו לשתף ולחצו על לחצן "share"

 

ניהול שיעור ב zoom

 

כדי להפסיק את ההקלטה נלחץ על stop share בסרגל העליון במסך

 

ניהול שיעור ב zoom

 

חלון המשתתפים

בחלון המשתתפים ניתן להשתיק סטודנט ספציפי על ידי לחיצה על לחצן mute ליד השם שלו.

ניתן להשתיק את כל הסטודנטים ביחד על ידי לחיצה על לחצן mute all  בתחתית החלון.

אם ברצונכם לבטל את ההשתקה לחצו על לחצן unmute all

 

ניהול שיעור ב zoom

 

חלונית הצ'אט

בחלונית הצ'אט תוכלו להתכתב עם כל הסטודנטים או עם אחד מהסטודנטים באופן פרטי

ניהול שיעור ב zoom

 

הערה: חשוב לבקש מהסטודנטים שמי שמדבר שיפעיל מיקרופון, ויסגור אותו מיד כשמפסיק לדבר.

 

הקלטת השיעור

במידה והקלטתם את השיעור, ההקלטה תרד למחשב שלכם לאחר לחיצה על לחצן "end meeting"

את ההקלטה ניתן להעלות ליוטיוב ולאחר מכן להוסיף את הקישור לאתר הקורס.

להדרכה להעלאה סרטון ליוטיוב >>